این نوع دیوار پیش ساخته(ساندویچ پانل) از دو رو ورق گالوانیزه یا آلوزینک و یا استنلس استیل یا آلومینیوم با فوم پلی اوریتان با کلاس مقاومت در برابر آتش سوزی B2 و یاB1 در استاندارد 4102 DIN و فشردگی (دانسیته)40kg/ m³³ تولید می گردد.

این نوع دیوار پیش ساخته بر اساس سفارش مشتری در طول های دلخواه ودر ضخامت های بین 30 تا 250 میلیمتر ودر عرض های 965 یا 1195 میلیمتر تولید می گردند. ورق های دو طرف این پانل ها یا بصورت کاملا صاف بدون کرکره بوده و یا در خط نورد کاری سرد به شکل های گوناگون کرکره ریز، کرکره درشت، پانوراما، کرکره و سینوسی، سینوسی ریزو سینوسی درشت تولید می گردند.

ساندویچ پانل دیواری که یکی از مصالح ساختمانی جدید و مقرون به صرفه بوده و در مجتمع ها و واحدهای تجاری، صنعتی،  خدماتی و مسکونی  مورد استفاده قرار می گیرد و امروزه طرفدارن زیادی یافته است.

ساندویچ پانل چیست ساندویچ پنل (یا ساندویچ پانل) ، ساختارهایی با ترکیبات سبک و مرکب می باشند که از دو طرف به دو لایه محدود شده اند که در میان آن دو، یک لایه عایق که نرم و قابل انعطاف می باشد قرار گرفته است. از همین رو به این ساختارهای مرکب، ساندویچ اطلاق می گردد.ساندویچ پانل ها از نظر مواد تشکیل دهنده خود، انواع مختلفی دارند از جمله: ساندویچ پانل پلی استایرن، ساندویچ پانل پشم سنگ، ساندویچ پانل پلی یورتان و …